sâmbătă, 29 octombrie 2011

Zilele Medierii


"ZILELE MEDIERII LA BACAU" - un eveniment organizat de Asociatia "Centrul de Mediere Bacau" sub coordonarea d-nei Gabriela Ichim (vicepresedinte UCMR), in parteneriat cu Arena Mall Bacau, Curtea de Apel Bacau, Tribunalul Bacau, Judecatoria Bacau, SC. TOPO_SISTEM SRL Moinesti-jud. Bacau.

Caravana medierii organizata la nivel national de Uniunea Centrelor de Mediere din Romania (UCMR) si FMMM - Scoala de formare in mediere Mugur Mitroi a fost integrata evenimentului"ZILELE MEDIERII IN BACAU" la manifestarile caruia au participat mediatori din Bacau si alte judetete din tara (Galati, Constanta, Neamt, Botosani, Vrancea etc.) Din Onesti au participat la manifestarile prilejuite de acest eveniment mediatorii Catalin Gaman, Virginia - Smarandita Braescu si Robert Ionut Chiriac, membri ai Centrului Regional de Mediere Bacau.


Evenimentul a cuprins mai multe manifestari: Conferinta "Medierea de la teorie la practica", Caravana medierii, Saptamana medierii gratuite la Bacau, Masa rotunda - dezbatere, schimb de experienta.

Masa rotunda - Tematica: Promovarea medierii, Dificultati si solutii in practica medierii, Schimb de experienta 
 




Un comentariu:

  1. Numele meu este doamna Nadia Albert din Rusia și sunt astăzi o femeie fericită prin ajutorul unui împrumutător de împrumut, domnul Russ Harry. Voi trimite orice persoană care caută împrumut către această firmă de împrumut. El mi-a dat fericire mie și familiei mele, aveam nevoie de un împrumut de 500.000,00 USD pentru a-mi începe viața peste tot, fiind mamă singură cu 2 copii. Am întâlnit acest creditor credincios și DUMNEZEU care mă ajută cu un împrumut de 500.000,00 dolari SUA, la o rată scăzută. Este un om care se teme de Dumnezeu, dacă aveți nevoie de împrumut și veți rambursa împrumutul, vă rugăm să-l contactați prin e-mail-Elegantloanfirm@hotmail.com / număr Whatsapp + 393511617486

    RăspundețiȘtergere