Lobby si Advocacy

Promovam excelenta actorilor sociali in construirea de parteneriate sustenabile pentru dezvoltare sociala durabila!


Sub egida Centrului de Training, Consultanţă şi Mediere Onești, am iniţiat şi organizăm, în parteneriat cu diferiţi actori sociali, campanii de advocacy pentru sensibilizarea şi conştientizarea societăţii civile şi a decidenţilor cu privire la politicile educaţionale, transparenţa decizională, responsabilitatea socială, dezvoltarea durabilă, respectul si responsabilitatea in dialog, precum şi în scopul promovării culturii, ştiinţei, artelor, drepturilor omului, metodelor alternative de soluţionare a conflictelor.

Centrul de Training, Consultanţă şi Mediere este beneficiar şi promotor al proiectelor:

header-ue


Proiectul Partener Activ şi Implicat urmăreşte formarea a 800 de persoane în domeniul lobby şi advocacy, care să reprezinte grupurile legitime de interese la nivel naţional şi care să reuşească să transforme dialogul social într-o practică eficientă şi reversibilă. Proiectul oferă un instrument de schimbare a modalităţilor de comunicare între partenerii sociali şi decidenţii politici, acţionând asupra modului în care sunt reprezentate, comunicate şi soluţionate interesele societăţii civile.


Grupurile ţintă ale proiectului sunt reprezentanţi ai partenerilor sociali: asociaţii de IMM, camere de comerţ, sindicate, patronate, asociaţii de jurnalişti, reprezentanţi de ONG, din cele 8 regiuni de dezvoltare ale României, urmând ca cei mai pregătiţi dintre aceştia să formeze primul corp de specialişti în lobby şi advocacy din România.

Pentru mai multe informaţii despre proiectul Partener activ şi implicat implementat în România de Academia de Advocacy din Timişoara, consultaţi: www.advocacy.ro; www.implicat.info; www.transparenta.ro
banner_conectat_societal_200Societal„Competenţe şi instrumente pentru adoptarea responsabilităţii sociale şi de mediu în cadrul organizatiilor societăţtii civile" este un proiect al Asociaţiei REPER 21, desfăşurat în parteneriat cu Agenţia ANPCDEFP şi CRIES (Corporate Social Responsability) şi cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritara 3: Actionam impreuna, Domeniul major de interventie 3.3: Dezvoltarea parteneriatelor si incurajarea initiativelor pentru partenerii sociali si societatea civila.
Pentru mai multe informaţii despre proiectul Societal, consultaţi www.societal.ro.


logo ONESPONESP -  "Dezvoltarea capacitatii organizatiilor neguvernamentale de a se implica activ in eficientizarea sectorului public", derulat de catre Asociatia Pro Democratia Club Tirgu Neamt prin PODCA. (www.onespromania.ro).


Comunitatea de AdvocacyCoalitia 52Asociatia Centrul de Training, Consultanţă şi Mediere a aderat la Coaliţia 52 - Respect şi Responsabilitate în Dialog şi, cu sprijinul tehnic al Academiei de Advocacy pe procedura audierii publice,  a organizat în parteneriat cu Centrul de Mediere, Servicii Juridice şi ArbitrajAsociaţia de tineret ONESTIN si Grupul Social Civic, audierea publică cu tema „Transparenţa alocării  fondurilor nerambursabile de la bugetul local pentru societatea civilă”.  Pentru mai multe informaţii despre aceste campanii de advocacy, consultaţi www.advocacy.ro,  www.transparenta.ro si http://comunitateadeadvocacy.wordpress.com.


campania4
In 2009 - Anul European al Creativităţii şi Inovării, am lansat proiectul SMILE 21+  (Strategii de Mediere pentru Inovaţie şi Leadership în Educaţie), în parteneriat strategic cu MEDIARCOM (Asociatia Europeana de Mediere).

Asociatia Centrul de Training, Consultanţă şi Mediere organizeaza anual Campania SMILE 21+  pentru a promova excelenţa actorilor sociali în construirea de parteneriate sustenabile si realizarea de strategii inovative in educatia pentru sanatate, responsabilitate sociala, pace, cooperare si solidaritate nationala si internationala pentru dezvoltare durabila. Obiectivul campaniei este de a promova sociodidactica, noua paradigmă a educaţiei sociale. Reţeaua socio-educativă SMILE 21+ are ca scop facilitarea contactelor şi parteneriatelor stabilite între diferiţii actori sociali pentru realizarea legăturilor fireşti între generaţii, promovarea cetăţeniei active şi voluntariatului, precum şi pentru sprijinirea dezvoltării la copii, tineri şi adulţi a competenţelor prosociale, de învăţare rapidă, antreprenoriale şi de leadership.

Deviza campaniei SMILE 21+ este „Zâmbiţi, nu pentru a-i cuceri pe ceilalţi, ci pe voi înşivă!”  

Campania SMILE 21+ a ajuns la a VI a ediţie şi se desfaşoară cu sprijinul partenerilor de advocacy care aleg să coopereze şi să se solidarizeze pentru susţinerea cauzei. Mulţumim şi suntem recunoscători tuturor partenerilor care ne sunt aproape în organizarea acţiunilor Campaniei SMILE 21+  şi oferă comunităţii evenimente responsabile: organizează spectacole literar artistice şi de teatru, donează cărţi, susţin conferinţe, seminarii, simpozioane, cursuri de dezvoltare personală, formare profesională şi cetăţenie activă, iniţiază şi desfăşoară proiecte de voluntariat, concursuri tematice pentru toate vârstele, ofera sedinte de consultanta,  organizează lansări de carte, campanii de conştientizare, excursii, vizite de studiu, workshop-uri, tabere de leadership, scriu articole, cărţi şi creează metode şi intrumente pentru a sprijini dezvoltarea personală şi profesională, medierea culturala si educatia interculturala pentru pace, solidaritate si dezvoltare durabila.

Coordonator SMILE 21+,
Virginia - Smarandita Braescu
Presedinte, Asociatia CTCM Onesti